آموزش مجازی کیش

ایران، استان هرمزگان، جزیره زیبای کیش

ایران، استان هرمزگان، جزیره زیبای کیش
هرمزگان ایران
09020053444 - 09020063444
شنبه-پنجشنبه 8 صبح-8شب
info @ kishlearning.com
پشتیبانی آنلاین 24x7
ایده¬ها مهم هستند، ولی عملی کردن آنها بسیار مهم¬ترند. اما حتی بهترین کار آفرین جهان نیز با یک ایده اساسا ناقص، شکست می¬خورد. آدئو رسی، موسس و مدیر عامل Founder Institute ؛ یک رویکرد ساختار یافته برای آنالیز ایده شما ارائه می¬کند.
10 قانون برای خلق یک ایده عالی استارت¬آپ

برای دیدن فیلم آموزشی مرتبط روی همین متن کلیک کنید.

ایده¬ها مهم هستند، ولی عملی کردن آنها بسیار مهم¬ترند. اما حتی بهترین کار آفرین جهان نیز با یک ایده اساسا ناقص، شکست می¬خورد. آدئو رسی، موسس و مدیر عامل Founder Institute ؛ یک رویکرد ساختار یافته برای آنالیز ایده شما ارائه می¬کند.

1- باید شیفته آن باشید:

اگر شما فقط برای بدست آوردن پول دنبال یک ایده هستید، همین الان این کار را کنار بگذارید! پول می­تواند محرک بزرگی باشد اما نمیتواند در زمانهای سخت به کار آفرینی شما کمک کند. آیا شما عاشق و شیفته اینکار هستید؟ بطوریکه در مورد این مسئله بتوانید به تنهائی 10 سال کار کنید؟

2- باید ساده باشد:

ایده­های بزرگ به دنیا نیامده­اند. بلکه رشد کرده­اند. مارک زاکربرگ یک روز دل انگیز از خواب بیدار نشده و نگفت که «من می­خواهم یک گراف اجتماعی درست کنم». تمام کسب و کارهای بزرگ زمان ما کارشان را با یک چیز ساده شروع کرده­اند و بعد آن را گسترش داده­اند. با یک راه حل برای یک مشکل، با یک محصول و یک مشتری شروع کرده­اند.

3- باید یک جریان درآمدی داشته باشد:

یک کسب و کار جدید می­تواند خوش شانس­تر باشد اگر فقط از یک محل درآمدش تامین گردد، پس درآمدهای دیگر را رها کنید. بنابراین روی یک استارت­آپ تمرکز کنید و اگر شما نمی­توانید یک جریان درآمدی که بتواند کسب و کار شما را تامین نماید پیدا کنید، کسب و کار شما یک کسب و کار خوب نیست.

4- باید قدمهای کم تا کسب درآمد داشته باشد:

چند کار باید انجام شود تا شما اولین هزار تومان را بدست آورید؟ با انجام این تمرین شما می­توانید تعداد ذینفعان درگیر را تشخیص دهید. کمتر از 3 مرحله تا بدست آوردن پول، ایده­آل است.

5- باید مشتری­یانتان را بشناسید:

از ابتدای کار باید بدانید که کدام دسته از افراد شدیدا به کالای شما نیاز دارند. و شما هیچکسی را بهتر از خودتان نمیشناسید. به همین خاطر بیشتر کسب و کارهای بزرگ با نیاز شخصی شکل گرفته­اند.

6- باید بازارتان را بشناسید:

چگونه ممکن است شما بتوانید شمای معناداری نسبت به آینده از بازار خود داشته باشید، اگر یک فرد ماهر در دامنه آن بازار نباشید؟ اگر شما یک فرد خبره در زمینه بازار نیستید یک فرد را استخدام کنید!

7- باید بازار کارآمد نسبتا بزرگی داشته بباشد:

هر بازار دارای جمعیت کم باشد به سختی قابل مشخص کردن است و ارزش زمان شما را ندارد. شما به سختی روی یک بازار کوچک به موفقیت می­رسید، پس روی قبرستان کسب و کار را شروع نکنید.

8- باید متمایز و یکتا باشه:

آیا کاری که شما انجام می­دهید کاملا متمایز و یکتاست؟ یا شما آن را از بقیه بهتر انجام می­دهید؟ آیا شما رازی را می­دانید که بقیه نمی­دانند؟ بدرخشید، چون بهترین ایده­ها متحول کننده هستند، نه کوچک.

9- باید مسائل و نکات مخرب را از بین ببرید:

نقاط مثبت به سادگی پیدا می­شود اما کار شما در مرحله ایده این است که مسائل مخرب ایده­تان را پیدا کنید. پس یکی پس از دیگری نقاط منفی را با آزمون­های مکرر ایده­تان حذف کنید.

10- آن را به اشتراک بگذارید:

شانس اینکه فردی همه کار خودد را کنار بگذارد و زندگی­اش را وقف عملی کردن ایده شما کند به شدت کم است. شما بهتر است تا می­توانید عکس­العمل افراد زیاد در دسترس و مختلف را نسبت به ایده­تان دریافت نمائید. درباره افرادی که ایده شما را می­دزدند نگران نباشید، می­توانید آنرا در گلوی آنها فرو کنید!!!

حتما قبل از شروع و پیاده­سازی یک ایده، این 10 سوال را از خودتان بپرسید.

برای دیدن فیلم آموزشی مرتبط روی همین متن کلیک کنید.

ارسال نظر